Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα polydoras. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα polydoras. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

23 Μαρτίου 2007

Οχι στον Κατακερματισμό ,μας παίρνουν και οι Κάμερες!













Αυτά γράφει ο Πλάτανος για το κείμενο περι απαξίωσης των Ελλήνων Πολιτών ,και συμφωνώ μαζί της :
"Δεν υποστηρίζω ότι με εξέφραζε πλήρως το κείμενο που δημοσίευσα χθες για το θέμα της απαξίωσης των Ελλήνων πολιτών. Υποστηρίζω όμως ότι συμμετείχα με σεβασμό στους συν-συμμετέχοντες και σε όσους με διαβάζουν. Με σεβασμό επίσης στην συλλογικότητα μίας κίνησης. Το σκεπτικό μου ήταν να γίνει κάτι συντονισμένο σαν αφορμή για περαιτέρω εξελίξεις. Προσωπικά θεώρησα το κείμενο έλασσον ζήτημα και την αναγκαιότητα της διαμαρτυρίας μείζον, έπρεπε λοιπόν να βρεθεί ένα ελάχιστο πλαίσιο συμφωνίας. Ετσι η συμφωνία ήταν ότι δημοσιεύουμε όλοι το ίδιο κείμενο ταυτόχρονα, σαν δείγμα συλλογικότητας, αλλά κατόπιν έχουμε το δικαίωμα να γράψουμε και τις προσωπικές μας απόψεις" ...συνεχίζεται εδώ: http://www.oraelladas.gr/2007/03/22/polydoras/
Υ.Γ.Ο Καναπές απέναντι στην τηλεόραση ,
απέναντι στην οθόνη του υπολογιστή
μπορεί να μας καταπιεί...

21 Μαρτίου 2007

Φτάνει πια!

Εμείς οι Έλληνες πολίτες ζούμε, σε καθημερινή πλέον βάση, μια απαξίωση σε βάρος μας. Σε κανέναν άλλο τομέα της Διοίκησης της χώρας μας η απαξίωση αυτή δεν είναι πιο έντονη απ' ότι στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.

Διαμαρτυρόμαστε για την απαξίωση σε βάρος μας, που παίρνει τη μορφή τυφλής βίας εναντίον συμπολιτών μας.

Διαμαρτυρόμαστε για την απαξίωση σε βάρος μας, όταν αυτή εκδηλώνεται με την συγκάλυψη της έκνομης δράσης λίγων αστυνομικών.

Διαμαρτυρόμαστε για την απαξίωση σε βάρος μας, που αποτελεί η ανείπωτη ταλαιπωρία για την έκδοση διαβατηρίου και ταυτότητας.

Φτάνει πιά! Ζητούμε τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων για να σταματήσει η απαξίωση σε βάρος των Ελλήνων πολιτών.

Ζητούμε:

  • Τον απόλυτο σεβασμό προς την προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια των πολιτών.

  • Την αποκατάσταση, με έργα και πράξεις, της αξιοπιστίας της Ελληνικής Αστυνομίας στην οποία έχει ανατεθεί η τήρηση της έννομης τάξης.

  • Τον άμεσο εξορθολογισμό διαδικασιών για την έκδοση διαβατηρίων και ταυτοτήτων.


Ζητούμε αυτά που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα σε μια δημοκρατική κοινωνία στον 21ο αιώνα.


Μια πρωτοβουλία των ιστολογίων: Αμπελοφιλοσοφίες, αναΜόρφωση-ιστολόγιο, ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ, Ελεύθερος Σκοπευτής, Ιστολόγιον, ΚΑΙ βλέπω ΚΑΙ ακούω ΚΑΙ μιλάω, Καλτσόβρακο, Λαπούτα, Λευκός Θόρυβος, λ:ηρ, Μαργαριταρένια, Με Νταούλια και Ζουρνάδες, Στέφανος Ν. Παπανώτας, το χέρι, Ψιλικατζού, ANARRIMA, Digital Era, divaynne, doncat, eidisis-sxolia, Fairy Smoke, fastbackwards, Gravity & the Wind, GreekUniversityReform, Non-Linear Complexity, Nylon, oraelladas, RealityTape, taparaponasas stoMIXER, vrypan|net|weblog, We are not alone

Πάρτε μέρος στην πρωτοβουλία μας.

tags: meme: a6edf8bc8e7a7ed85215abe9b94bbc7a